Bu kitapta, halkla ilişkilerin tarihi gelişimi, tanımları, yerli ve yabancı bilim adamlarının görüş ve yorumları yansıtılmış; kural, ilke, amaç, etik (meslek kodları), teknik yol ve yöntemleri, yakın kavramlar ve diğer ilgi alanları, özellikle de tanıtım (Türkiyenin iç ve dış tanıtımı, lobicilik) üzerinde durulmuştur. Kamu ve Özel Sektör kuruluşları Yerel Yönetimlerde Halkla İlişkiler konuları da irdelenmiş, Tanıtım Yöntem ve Teknikleri, Halkla İlişkiler Yayıncılığı ve Pazarlığı konularına ilişkin ayrıntılı bilgiler verilmiştir. Ayrıca kitapta, kimi gazetecilik bilgileri de özetlenerek anlatılmıştır.

Devamı
Format :Kitap
Barkod :9789755916347
Yayın Tarihi :2019-07-05
Yayın Dili :Türkçe
Baskı Sayısı :2.Baskı
Sayfa Sayısı :400
Kapak :Karton
Kağıt :2.Hamur
Boyut :165 X 235
Emeği Geçenler :
Yazar   : A. Rıdvan Bülbül
İlgili Eserler